خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار از انجام پروژه های عمرانی ، معیشتی و درمانی با سپاه پاسداران در جهت ارائه خدمت به خانواده های ولی نعمت خبر داد.  
کد خبر: ۹۵۷۹۶۲۵
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

قزوین_ به گزارش بسیج، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین(ع)، روز پاسدار، حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و همچنین سید الساجدین امام سجاد(ع) بیان کرد: نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شده اند سبب تحکیم پایه های انقلاب هستند و در هدف اصلی این نهادها خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نیز همزمان با اینکه وظایف نظامی و حراست از مرزوبوم و امنیت کشور را به نحو احسن انحام می دهد در راه خدمتگذاری به نیازمندان در صف اول ایستاده است.

وی ادامه داد: در برنامه سالجاری با انعقاد تفاهم نامه با سپاه پاسداران وظیفه ساخت و تحویل ۵۰۷ واحد مسکونی روستای برای نیازمندان برعهده کمیته امداد حضرت امام (ره ) و سپاه می باشد و همچنین در زمینه تعمیرمسکن و همچنین ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی بسیج سازندگی سپاه اقدامات خوبی را انجام داده است.

ناصر ظاهری خاطرنشان کرد: در زمینه اهدا جهیزیه به نوعروسان با همکاری سپاه تعداد ۲۳۰ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد تحویل داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در زمینه درمانی و بهداشت دهان و دندان چندین اردوی جهادی دندانپزشکی با همکاری بسیج دانشجویی ،پزشکان جهادگر وتیپ ۱۲ مستضعین در نقاط محروم استان برگزار شده است که در این اردوها خدماتی نظیر معاینه و ویزیت، کشیدن دندان و ترمیم و پرکردن برای خانواده های نیازمند انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مباحث فرهنگی و در جشن عاطفه ها با همکاری با بسیج سازندگی و سپاه پاسداران بسته های معیشتی در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار داده است.

ظاهری تشریح کرد: در سالجاری با همکاری بسیج ادارات تعداد ۴۰ نفر از همکاران بسیجی به اردوی رهیان نور و مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها